מה אם הייתם יכולים לשלוף מתכון מיוחד וליצור סרטון ויראלי שעושה את הקהל שלכם? מה אם הייתם יכולים לגלות את הרוטב הסודי שמתגלה כזוכה בכל פעם מחדש? יוצרי תוכן ובעלי עסקים קטנים היו שמחים לגלות נוסחת קסם שתשנה את אסטרטגיות שיווק התוכן שלהם.
מה זה סרטון ויראלי?
בטח נתקלת בסרטונים טעימים ומושכים את העין תוך כדי גלילה בעדכון הפייסבוק שלך. הסרטונים הללו תוכננו במיוחד לשיתוף מדיה חברתית, הם קצרים, מתוקים, אינפורמטיביים, כוללים כלים להשקיית פה, ונוטים להשתנות בעקביות.
סרטונים ויראליים אוספים באזז במהירות ומשותפים פעמים רבות דרך מדיה חברתית ומגיעים לאנשים שבדרך כלל לא רואים את התוכן שלך.
אז איך ליצור סרטון ויראלי?
הכנת סרטון ויראלי זה כמו לבשל. קבלת מתכון טוב ומרכיבי המפתח מקלים על היכולת להתקין אותו, אך עדיין תתאבק בפעמים הראשונות שתנסה אותו. הטכניקות והתובנות כאן אינן תיקון מהיר או ערובה. הוספת החומרים יחד ובחישה כמה פעמים זה לא אומר שאתה תצליח. במקום זאת, טיפים אלו הם הבסיס בו תוכלו להשתמש בכדי ליצור מתכון סודי משלכם.
שמור על זה קצר ומתוק – הסרטונים הויראלים מופיעים בעדכון המדיה החברתית שלך וצריכים להילחם כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהרוויח את הקשב ותשומת ליבך. זו הסיבה שסרטונים קצרים עובדים כל כך טוב. אבל, ככל שהסרטון מתארך, כך קשה יותר לצופים להישאר ממוקדים בסרטון וסביר להניח שיעזבו אותו מהר מאוד.
התמקדו בהודעה יחידה – תוכן פשוט, ברור ותמציתי עובד פלאים. לפני שתתחיל, הגדר על מה הווידיאו שלך והתמקד בהצגת נקודה זו בצורה ברורה ככל שתוכל.
ספק ערך – סרטון בעלי ערך כלשהו, המושך את המצופים שלך להיכנס לסרטון ולצפות בו עד סופו, בעל פוטנציאל אדיר להפוך לסרטון ויראלי. ערך מסוים – בין אם מדובר על רכילות, אקטואליה, תוכן חינוכי או סתם משהו מבדר, מושך המונים ויוצר באזז סביב הסרטון שלך.
השתמש בתבנית הנכונה – הגדל את הסיכוי ליצור סרטון ויראלי על ידי אופטימיזציה לשיתוף חברתי. וודא שהסרטון שלך הוא הפורמט הנכון לפלטפורמה שהוא מופעל על ידי התחשבות באנשים שצופים בסרטונים שלך. צרו סרטונים המותאמים למכשירים ניידים אשר לוכדים את תשומת ליבו של המשתמש מהסיבות הנכונות.
צור תמונה ממוזערת קליטה וממותגת – כאשר העוקבים שלך משתפים את הסרטון שלך במדיה החברתית, הדבר הראשון שעוקבים אחריהם יראו הוא התמונה הממוזערת שלך. זה נכון במיוחד לפלטפורמות המדיה החברתית שאינן משתמשות בהפעלה אוטומטית. צרו תמונה ממוזערת שתופסת את מהות הווידאו ודורשת לחיצה.
רכישת צפיות – חברות רבות מציעות קידום תוכן יחד עם קניית צפיות ביוטיוב. מאפשר לאלו המתקשים להגדיל את מספר הצפיות לעשות זאת בנוחות וקלילות.
כותרת ותמיכה חזקה – כל סרטון זקוק לכותרת ראויה לקליק. אתה צריך כותרת עוצמתית שתעבור את הקו בין בהירות לסקרנות. יש אנשים שסומכים על סקרנות בעוד שאחרים משתמשים באופן בו הסרטון יגרום לך להרגיש. המפתח הוא להבין מה עובד עבור הקהל שלך ולהקניט תגובה רגשית חזקה.